Yhteystiedot ja lomakkeet Palaute | Yhteystiedot
Etusivu
Yksityisasiakkaat
Yritysasiakkaat
Ajoreitit
Neuvonta
Tuotteet
Yritys
Töihin meille
Yhteystiedot ja lomakkeet


Juontotie 6
50120 Mikkeli
Puh (015) 366 533
(0440) 366 533
toimisto (ät) rl-huolinta.fi


Ota yhteyttä

Toimistomme palvelee:

 

 

 

käyntiosoite
Juontotie 6, Mikkeli
ma-pe klo 8-15    

Puh. 015 366 533
Gsm 0440 366 533
toimisto (ät) rl-huolinta.fi 

asiakaspalvelu ja laskutus
Sirpa Moilanen
puh. 015 366 533
puh. 0440 366533
sirpa.moilanen (ät) rl-huolinta.fi

liiketoimintajohtaja, kalusto ja reititys
Valtteri Mertaoja
puh. 015 366533
puh. 0440 366 548
valtteri.mertaoja (ät) rl-huolinta.fi 

 

toimitusjohtaja
Nina Rasola
puh. 050 5170472
nina.rasola (ät) rl-huolinta.fi

Sähköiset palvelut ja lomakkeet

•    tarjouspyyntö
•    tilauslomake
•    muutosilmoitus
•    palautelomake

•    Tyhjennysvälin pidennys, Mikkelin kaupunki (jätehuoltoon liittyvät lomakkeet)

•    Jätteen siirtoasiakirja (.pdf) Avaa, tulosta, täytä ja lähetä meille
•    Jätteen siirtoasiakirja (.pdf) Avaa, täytä, tallenna koneellesi, lähetä sähköpostin liitteenä toimisto@rl-huolinta.fi

•    Vaarallisen jätteen/tiekuljetuksen siirtoasiakirja (.pdf) Avaa, täytä, tallenna koneellesi, lähetä sähköpostin liitteenä toimisto@rl-huolinta.fi TAI Avaa, tulosta, täytä ja lähetä meille 

Vastaanotamme laskumme sähköisesti

kysy tunnukset verkkolaskuja varten

Paperilaskujen osoite

RL-Huolinta Oy
PL59840
00021 LASKUTUS

Verkkolasku

Toimitamme verkkolaskuja eli e-laskuja. Halutessasi voit vastaanottaa laskumme e-laskuna. Tee tarvittavat toimenpiteet e-laskun vastaanottamiseen omassa verkkopankissasi.

Ajankohtaiset tiedotteet

Mikäli haluat ajankohtaista tietoa jätehuollosta niin ilmoita sähköpostiosoitteesi meille.  Toimitamme sähköpostitse tietoa ajankohtaisista asioista n. 3-4 kertaa vuodessa. Uusimmat uutiset ja asiat voit katsoa myös nettisivuiltamme www.rl-huolinta.fi

****

Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi). (Kuluttajansuojalaki 2 luku 8 b §)